Regels
Regels
- Algemeen gedrag
- Schelden, dreigen, discrimineren en daaraan gerelateerde zaken zijn NIET toegestaan en leiden direct tot een (tijdelijke) verbanning van het forum!
- Het is verboden plagiaat (stelen van andermans werken) te plegen, van zowel onze regels als de wet.
- Meerdere accounts aanmaken mág. Op een voorwaarde. JE BENT OP ALLE ACTIEF.Valt er eentje op non-actief zonder waarschuwing van een afwezigheid, dan wordt het verwijderd.
Berichten - Maak je posts leesbaar voor iedereen. Dit betekent het gebruik van hoofdletters en leestekens. Gebruik ook niet elke keer een nieuwe regel na een korte zin. Als je dyslectisch bent, probeer dan in ieder geval zo leesbaar mogelijk te schrijven en laat het ons weten, zodat wij er rekening mee kunnen houden.
- Wij willen op het forum geen berichten hebben waarin illegale, seksuele of mogelijk gevaarlijke activiteiten worden aangeraden. Dit lijkt me logisch.
- Zorg dat je berichten iets toevoegen aan het forum. Posts als 'Vind ik ook!', daar hebben we niks aan! Motiveer je antwoord altijd zo goed mogelijk.
- Ga niet twee keer achter elkaar posten (dubbelposten). Als je later nog iets wilt toevoegen aan een bericht, kun je altijd op het knopje 'wijzig' klikken. Denk je dat een dubbelpost toch nodig is, dan willen wij graag een goede reden daarvoor!
- Een topic heeft een onderwerp, draal hier niet te ver van af. Als je behoefte hebt om toch een ander onderwerp te bespreken, maak daar dan een apart topic voor aan.
- MSN-taal (ey heb juh tijd om vanaaf te kome? w8 ff ik kom so) en breezertaal (7 am teh über1337 LoLz0R!!!) wordt niet getolereerd en verwijderd.
- Wees conservatief in het gebruik van leestekens, zet er geen twintig achter elkaar (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
In de RPG - Tijdens de RPG mag je tekst kleuren, maar doe hier niet te losbundig mee. Het leest niet altijd even prettig.
- Je bent vrij om te posten in de RPG, maar hou het realistisch (zover dat mogelijk is op een fantasieRPG natuurlijk). Iemand zal nevernooitniet een ander uitschelden omdat deze hem een potlood aanbied, bijvoorbeeld. Die logica zie ik overigens zelf al niet, laat staan dat het realistisch is.
- Bij het openenen van een RPGtopic, leg je in de eerste post uit wat voor locatie het is. Hoe ziet het eruit, wat valt er te beleven? In sommige gevallen is het niet nodig, omdat er al een beschrijving voor de lokatie is gegeven door een Beheerder/Moderator.
- Je mag eventueel een limiet zetten op het aantal mensen die meemogen RPGen in jouw RPGtopic. Bijvoorbeeld 'maar drie personages'. Als dit het geval is, zet je dat in de beschrijving onder je topictitel.
- Je mag ook een RPGtopic maken en deze voor slechts verschillende personages gebruiken, zoals bijvoorbeeld 'Accountnaam1 & Accountnaam2'. Dit zet je ook in de beschrijving.
- In een RPGpost moet je minimaal drie regels geschreven hebben in je tekstbox, voordat je jouw post mag verzenden.
- Je schrijft in een alwetende verteller vorm in de verleden tijd. In hij/zijvorm, dus. NOOIT MET IK. Ofwel;Hector rende de hoek om, en stootte hierbij bijna Justine omver. "Sorry!" riep hij over zijn schouder naar het verontwaardigde AI-EXPERTmeisje.
- Verassing. Je schrijft in verhalenvorm, zoals je hierboven kunt lezen. Dus niet met sterretjes/ander gespuis. Je schrijft volle zinnen, het liefst drie vol in je postbox. Anders ben je zielig. Dus geen
maarLux: *ploft neer op de grond* *zucht* "MAN wat heb ik een hongerJay-Jay zakte neer op de grond. Met een zucht begon hij te praten. "Bij Rufanos sik, wat heb ik een honger," klaagde de jongen in kleermakerszit. - Géén powerplayen. Powerplayen is onoverwinnelijk zijn, elke aanval tegenhouden, veel kracht hebben enzovoort. Dit is niet eerlijk en ook niet leuk tegenover anderen.
- Géén godmodden. Je personage wordt alleen maar door JOU bestuurt, en niet door iemand anders. Godmodden is als je een personage van een ander dingen laat doen zonder toestemming. Deze is vrij lastig voor sommigen, maar hou dit in je achterhoofd: alles wat betreft een ander personage, wordt door die gebruiker bepaalt. Of diegene de frietjes wel of niet lekker vind. Of diegene wel of niet met je mee naar rechts gaat. Je mag 'proberen' iemands hand vastpakken, maar laat aan de ander over of deze zijn hand laat beetnemen of dat hij deze wegtrekt. Slechts als je het afgesproken hebt me de andere gebruiker mag je een godmod-actie verrichten, maar vergeet dit niet in de post tussen sterretjes te vermelden!
- Wil je iets off-topicRPG melden, zet dit tussen sterretjes voor of na het bericht. Bijvoorbeeld,*mijn toetsenbord doet raar. Hij wil de set niet typen. Ik bedoel set, als in sit. God, het lukt me echt niet. :/ stomme set*
- Graag normaal Nederlands schrijven alsjeblieft in de RPGtopics, en niet breezertaal, msntaal, weet ik hoe je iets kunt schrijven. Graag geen afkortingen als idd, wtf, weet ik veel, in je rpg-post.
- COPYRIGHT GELD OOK HIER! Geen plagiaat uitvoeren, ofwel werk jatten. Dit staat ook in de gewone regels, maar ik herhaal het hier even, want dit is nou eenmaal tegen de wet. Daarbij is iemand anders werk claimen uiterst laf en slecht en nog veel meer vervelende dingen. Afbeeldingen mag je gebruiken, maar hou rekening dat ook afbeeldingen van iemand anders kunnen zijn, dus claim het nooit als je eigen. Eventueel mogelijk zet dat er ook bij wie het dan wél gemaakt heeft.
Avatars - De maximumgrootte voor de Avatars is 150x200,
- Het is verboden begewegende Avatars te gebruiken. Denk aan mensen met trage computers. Deze laden dan erg langzaam. Daarbij leiden deze afbeeldingen alleen maar af.
Signatures - De maximumgrootte voor een afbeelding in je signature (sig) is 500x150.
- Bewegende afbeeldingen zijn opnieuw uit den boze, met precies dezelfde redenen als die bij 'Avatar' werden genoemd.
- Niet meer dan één afbeelding in je sig.
Meerdere malen overtreden van de regels levert je een waarschuwing op. Plagiaatwaarschuwingen tellen we dubbel. Bij je derde waarschuwing wordt je een week van het forum verbannen. Lukt het je dan nog niet om te stoppen en heb je uiteindelijk zeven waarschuwingen? Dan wordt je voor altijd van het forum verbannen.
Laatst aangepast door Chiiku op di nov 29, 2011 9:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
----------------

CNothing personal. It's just revenge. /)^ɛ^(\

Chiiku- Owner & Admin ಠ_ಠ
- Aantal berichten: 13
Registratiedatum: 18-09-11
Leeftijd: 17
Karakterverzameling
Punten:
Personages:

Re: Regels
Vragen of opmerkingen over de regels? Maak een apart topic aan in dit subforum, zet als titel een duidelijke vraag en geef meer duidelijkheid in het onderwerpbericht.
----------------

Chiiku- Owner & Admin ಠ_ಠ
- Aantal berichten: 13
Registratiedatum: 18-09-11
Leeftijd: 17
Karakterverzameling
Punten:
Personages:

Permissies van dit forum: